piątek, 25 lipca 2014

Pewność siebie

Autorskie, elementy yuri, bardzo krótkie.
***
To jest niebezpieczne! - krzyczeli.
Nie możesz iść tam sama - pouczali.
Kocham cię, nie możesz mnie zostawić... - prosiła mnie.
Zapewniałam ich wszystkich, że nic mi się nie stanie, to tylko rozkaz szefa, który muszę wykonać, sprzątnę kilku ludzi i będzie po sprawie.
Przygotowana do wyścia, pewna swego zwycięstwa, zostałam przez nią zatrzymana.
- Błagam, obiecaj mi, że wrócisz.
Patrzyła na mnie z prośbą w oczach
- Oczywiście, że wrócę - uśmiechnęłam się lekceważąco i pocałowałam ją w czoło. Odeszłam na misję.
Widzę tą scenę, czując okropny ból. Nie wiem ile razy we mnie strzelili.
Wiem, że umieram i żałuję, że się z tobą należycie nie pożegnałam.
Mam nadzieję, że jesteś świadoma, że cię kocham, Yuriko.
Kiedyś się spotkamy...

***

1 komentarz:

  1. "Widzę tą scenę" powinno być "Widzę tĘ scenĘ". Krótkie bo krótkie ale miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń